freestyling

Alla inlägg den 7 januari 2011

Av Calle Svensson - 7 januari 2011 16:31

hejhej idag har jag inte gjort mycket jag väntar bara på osse han är iväg hos någon. Jag hoppas att han kommer snart  för jag har inte sett honom på hela dan. Jag har inget att

göra INGET!! Men jag har faktis något att göra blogga men det gör jag ju redan det låter konstigt. Jaja hej då ses nästa gång besök min blogg hejdå!!!!                                                   
                                                  
                                                  
                                                  
                                        

Av Calle Svensson - 7 januari 2011 11:32

hejhej jag har precis vaknat. Min katt kort svans välte nästan ner en blomkruka. Just nu sitter jag här vid datorn  leker lite med mitt pingisrack. snart ska jag till osse vi ska spela skate det är ett skateboard spel och det är skit roligt man kan åka jätte långt. När man kör 2 spelare så kan man köra på ett gupp ett jätte stort och sen gör man tricks.   jag är galen jag har inget mer att skriva. HEJDÅ!! SES NÄSTA GÅNG.  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

hej jag är en kille som gillar fotboll. Jag föddes 2000 det va lite om mig

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

hur bra är min blogg
 skit dålig
 dålig
 okej
 bra
 skit bra

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards