freestyling

Alla inlägg under december 2010

Av Calle Svensson - 30 december 2010 23:00

hejhej imorgon är det nytt år och jag längtar det ska bli så kul att smälla raketer. När jag va liten sa jag harriketer till raketer och min syrra sa hyttelam till flygplan hehehe. Just nu sitter jag här nere vid mammas laptop och min syrra sitter jämte mig med sen laptop. Jag måste sova snart asså jag vill det för imorgon ska vi hyra gympasalen på min skola vi ska spela innebandi där och sen sticker vi till våra kusiner!! DET SKA BLI SÅ KUL!!    

Vad har dom gjort med hans face?? Skit samma i messi tänk på nyår!! Okej men hej dåå ses nästa gång och besök min blogg ofta jag har inte många besökare och glöm inte att kommentera ciao!!  

Av Calle Svensson - 27 december 2010 21:56

hejhej nu är julen över  men det är ändo kul för jag har fått lila fotbollskor och jag har fått pingis saker asså pingis bollar och rack. Det var jätta kul på jul för jag och min kusin gick ut efter tomten hadde kommit och då skrämde vi Tage asså min kusin. Vi hadde tomte mask på oss och han blev skit rädd. Min syrra fick en kamera som hon har tjatat om jätte länge . Jaja men jag pallar inte blogga mer sorry det blir inte mycke blogg idag hejdå!!   

Av Calle Svensson - 23 december 2010 21:33

hejhej idag är det den 23 december och det betyder att det är julafton imon. Det ska bli så himla kul!!  

Det va en söt katt. Det är min syster som har tagit bilden:) Hennes blogg heter Liniiiz.bloggplatsen.se Hon älskar att fota så det är en fotoblogg! Hon har en fotostudio i sitt rum.

Den katten heter kortsvans ps den har kort svans. Hej då! Ses Nästa gång.

hej

Av Calle Svensson - 18 december 2010 18:15

hejhej jag bloggar idag igen det här är mitt tredje inlägg idag men det är ju så kul att skriva. Snart ska vi äta tacos och det kommer bli gott. Imorgon kommer det att bli jätte kul för vi ska klä granen men det är dåligt för vi har en plast gran.  det var en ful min hehe!!     

hoooooooooooooooooooo på dig själv du. Snart är det jul åååååååååååååå jag längtar man kommer få massa saker och jag vet inte vad jag kommer få!! Jag hoppas ja vå något roligt.  . buuuuuuuuuuuuuu hahahahahahah . hjälp sos jag har inget mer att skriva . hehe jaja hej då ses nästa gång hejdå!!!!!!!!                                     
   

hej

Av Calle Svensson - 18 december 2010 13:31

hejhej jag bloggar igen jag bloggade ju för en liten stund sen men jag har inget och göra. Snart ska jag till min kompis han äter mat   så jag väntar på han.    

Det där var en konstig och stor tårta. Nu är det nog kalt ute . Jaja hej då ses när jag bloggar igen hejdå!! 

hej

Av Calle Svensson - 18 december 2010 10:23

hejhej jag har precis vaknat och jag är jätte trött. Men nu säjer jag till min katt att han ska gå ner. Jag länktar till julen det ska bli sååååå kul!! Snart ska jag till en backe för vi har fått en ny glidare . Jag ska åka i den med min kompis men om han inte vill så ska jag och han kolla på filmen 2012. Den är över två timmar . Det här är en bild på ronaldinho. Jaja hejdå ses nästa gång jag bloggar hejdååå!!           

:)

Av Calle Svensson - 13 december 2010 19:28

hejhej idag har jag och Linus gjort klart vår mojäng den kan snurra med hjälp av ett batteri. Om man tar ett kraftigare batteri så snurrar den och lyser fortare. Den heter pi det är en förkottning för propell ingrid ps det var Linus som kom på namnet.

 Så kan jag inte kicka en boll . Här kommer en snygg bild på Cristiano Ronaldo.    

Där spelar han i real madrid och det är mitt favorit lag jag hejjar på dom i champions leauge!! Det här är en bild när han spelar i Portugal.

Där skrek han värkligen! Min favorit målvakt är Casillas och han spelar också i real madrid. Jag vet vad ni tänker bara Cristiano Ronaldo men här kommer en bild på Messi         

Jaja hej då ses ps säg till alla om min blogg

Av Calle Svensson - 12 december 2010 19:52

hejhej jag har inte bloggat på länge för jag har gjort andra saker. Jag kom nyss hem från ett kalas min kusin fylde år. Det var jätte många där och vi åkte i doms backe det var skit läskigt och jag ramlade nästan hela tiden. Just nu sitter jag här vid datorn och bloggar fast det vet ni ju men snart ska jag spela ett online spel. Jag är jätte glad för pappa har fixat fårat wii så imorgon ska jag spela som en galning för det var jätte längesen jag spelade wii. Det är tråkigt gör det är skola imorgon . Jaja hej då och nu lovar jag att jag ska blogga mer hejdå!!   

Presentation

hej jag är en kille som gillar fotboll. Jag föddes 2000 det va lite om mig

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

hur bra är min blogg
 skit dålig
 dålig
 okej
 bra
 skit bra

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards