freestyling

Direktlänk till inlägg 13 december 2010

:)

Av Calle Svensson - 13 december 2010 19:28

hejhej idag har jag och Linus gjort klart vår mojäng den kan snurra med hjälp av ett batteri. Om man tar ett kraftigare batteri så snurrar den och lyser fortare. Den heter pi det är en förkottning för propell ingrid ps det var Linus som kom på namnet.

 Så kan jag inte kicka en boll . Här kommer en snygg bild på Cristiano Ronaldo.    

Där spelar han i real madrid och det är mitt favorit lag jag hejjar på dom i champions leauge!! Det här är en bild när han spelar i Portugal.

Där skrek han värkligen! Min favorit målvakt är Casillas och han spelar också i real madrid. Jag vet vad ni tänker bara Cristiano Ronaldo men här kommer en bild på Messi         

Jaja hej då ses ps säg till alla om min blogg

 
 
Ingen bild

Din syrra

13 december 2010 21:02

asså calle hur mkt kan man gilla fotboll egentligen???=)

Calle Svensson

5 januari 2011 22:30

jag vet inte inte mer en jag iaf

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Calle Svensson - 13 januari 2011 20:53

hejhej jag har inte bloggat på länge. Nyss pluggade jag matte det va skit jobbigt och jag är inte klar än. Jag har glosor ochså men dom kan jag.              en musikgrupp. Jaja hej dåå kan inte blogga mer har det gött    ...

Av Calle Svensson - 9 januari 2011 19:49

hejhej idag har det varit lungt. Jag har nästan inte gjort nånting men jag har suttit vid datan nästan hela dan. Imon ska jag va med osse fast det är skola. Jag va inte med osse igår eller i förgår för han var hos några men nu är han hemma.  imon är ...

Av Calle Svensson - 7 januari 2011 16:31

hejhej idag har jag inte gjort mycket jag väntar bara på osse han är iväg hos någon. Jag hoppas att han kommer snart  för jag har inte sett honom på hela dan. Jag har inget att göra INGET!! Men jag har faktis något att göra blogga men det gör jag j...

Av Calle Svensson - 7 januari 2011 11:32

hejhej jag har precis vaknat. Min katt kort svans välte nästan ner en blomkruka. Just nu sitter jag här vid datorn  leker lite med mitt pingisrack. snart ska jag till osse vi ska spela skate det är ett skateboard spel och det är skit roligt man kan å...

Av Calle Svensson - 6 januari 2011 21:32


hejhej idag har jag haft snöbollskrig med osse och några andra. När osse och jag va i lag då va vi skit dåliga. Mina kläder var jätte kalla  sen. just nu sitter jag här vid datorn med en filt på mig. Besök gärna den här bloggen www.panfuland.bloggpla...

Presentation

hej jag är en kille som gillar fotboll. Jag föddes 2000 det va lite om mig

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

hur bra är min blogg
 skit dålig
 dålig
 okej
 bra
 skit bra

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards